HRADY A ZÁMKY HISTORICKÁ MISTA CÍRKEVNÍ PAMÁTKY PAMÁTKY UNESCO HOME PAGE HOME PAGE 15 KRKONOŠE 14 SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO 13 STŘEDNÍ MORAVA 12 JIŽNÍ MORAVA 11 VYSOČINA 10 VÝCHODNÍ ČECHY 09 ČESKÝ RÁJ 08 ČESKÝ SEVER 07 SEVEROZÁPADNÍ ČECHY 06 ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ 05 PLZEŇSKO 04 ŠUMAVA 03 JIŽNÍ ČECHY 01 PRAHA 02 OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY KONGRESOVÁ TURISTIKA AKTIVNÍ DOVOLENÁ PŘÍRODA LÁZNĚ 14 SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO 13 STŘEDNÍ MORAVA 12 JIŽNÍ MORAVA 11 VYSOČINA 04 ŠUMAVA 03 JIŽNÍ ČECHY
Pondělí 09.06.2025
 

SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO
Vyhledávací centrum
Rejstřík regionu
Databanka akcí
Dopravní přístupnost
Destinační management
Příroda a její ochrana
Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Památky a zajímavosti
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Kultura, zábava, sport
Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Aktivní dovolená
Folklor a tradice
Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Turistika a volný čas
Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Pohádkové regiony
Lázeňství
Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Kongresová turistika
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Ubytování a stravování
Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Království perníku

Kancelář vedení města [ Odbor města nebo obce ]

Všeobecná činnost

  1. Zabezpečuje veškeré administrativní, organizační, koordinační, provozní a materiálně-technické činnosti související s výkonem funkce starosty, místostarosty a tajemníka MÚ.
  2. Vyhotovuje zápisy z porad vedení městského úřadu vč. rozesílání a ulože-ní.
  3. Organizuje přidělování služebních aut pracovníkům MÚ.
  4. Shromažďuje požadavky a na jejich základě přiděluje jednotlivé konferenční místnosti žadatelům pro jednání.
  5. Vytváří a spravuje „Centrální elektronický registr“ (dále jen „CER“) na intranetu MÚ.

Problematika ZM, RM, komisí a výborů (mimo strategické plánování) 

  1. V souladu se zákonem o obcích a jednacími řády ZM a RM organizuje přípravu zasedání ZM a schůze RM včetně rozesílání a zveřejňování pozvánky na zasedání ZM a schůze RM.
  2. Zpracovává detailní návrhy programů schůzí RM a zasedání ZM dle schválených plánů prací a dalších návrhů účastníků jednání včetně jejich pozvání.
  3. Kontroluje úplnost předávaných materiálů pro jednání ZM a schůze RM.
  4. Zajišťuje konečné uložení zkompletovaných materiálů pro ZM a RM (na CD aj.) a jejich distribuci členům ZM, RM, MÚ aj.
  5. Zpracovává pro zasedání ZM prezentaci předkládaných materiálů.
  6. Pořizuje usnesení ZM (jako zapisovatel návrhové komise) a provádí prezentaci předkládaných návrhů na zasedání ZM.
  7. Pořizuje zápisy ze zasedání ZM a schůze RM.
  8. Vyhotovuje čistopis usnesení ZM a RM a zajišťuje distribuci usnesení RM a ZM dle jednacích řádů.
  9. Sleduje úkoly a kontroluje dodržování termínů a lhůt plnění usnesení ZM a RM.
  10. Zajišťuje archivaci materiálů RM a ZM vč. svázání do knih.
  11. Zajišťuje archivaci materiálů komisí RM a výborů ZM.
  12. Poskytuje veřejnosti písemnosti dle zákona o obcích.
  13. Vede aktuální evidenci členů ZM, RM, komisí RM a výborů ZM. Zpracovává oznámení o odvolání a jmenování nových členů těchto komisí a výborů dle rozhodnutí RM nebo ZM.
  14. Spolupracuje s předsedy těchto komisí a výborů na organizačním zajištění jejich jednání.
  15. Po obdržení zápisů z jednání komisí a výborů provádí bezodkladně jejich distribuci pracovníkům MÚ, členům RM a ZM a těm, jichž se ještě zápis tý-ká a současně je umístí na „N“ disk.

Personalistika 

  1. Organizačně a technicky zajišťuje vzdělávání členů ZM.
  2. Spolupracuje s tajemníkem MÚ v oblasti personalistiky.
  3. Organizuje školení zaměstnanců města ( BOZP, PO, aj.).
  4. Zajišťuje agendu „veřejné služby“ ve spolupráci s TS Příbor.
  5. Eviduje pracovní docházku zaměstnanců MÚ.

„Efektivní úřad“, optimalizace procesů aj.

  1. Řídí projekty optimalizace procesů MÚ a řízení („Efektivní úřad Příbor“, aj.)

www stránky města 

  1. Zajišťuje funkčnost a aktualizaci náplně www stránek města Příbora (kromě náplně odborů) s ohledem na platnou legislativu - zveřejňování informací včetně získávání nových informací.

Krizové řízení

  1. Vede agendu Bezpečnostní rady města a Povodňové komise. 
  2. Zabezpečuje úkoly požární ochrany podle § 29, odst. 3) a § 30 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění.
  3. Spolupracuje se starostou na návrzích dodatků a změn OZV - Požárního řádu města Příbor. 

Městská televize 

  1. Spolupracuje na základě smluvního vztahu s dodavatelem vysílání městské televize.
  2. Spolupracuje s držitelem licence ve věci zajištění funkčnosti vysílače.
  3. Vyhlašuje výběrová řízení na vysílání lokální TV.
  4. Stará se o rozpočtovou zprávu poplatků za vysílání, poplatků autorských a plateb za vysílání.
  5. Připravuje návrhy smluv na vysílání TV.
  6. Vyřizuje a zajišťuje opravy TV vysílače.

Kronika

  1. Zabezpečuje vedení kroniky města prostřednictvím externího kronikáře na základě smlouvy.

KONTAKTNÍ ADRESA:

Ing. Iveta Busková, vedoucí odboru: 1. patro, kancelář č. 3
náměstí Sigmunda Freuda 19
742 58 Příbor
Česko (CZ)
fax: (+420) 556 722 093

FORMULÁŘE A TISKOPISY

SOUVISEJÍCÍ ODKAZY

UMÍSTĚNÍ


AKTUALIZACE: Iveta Busková (Město Příbor) org. 139, 30.08.2013 v 21:05 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
ATUR ČR
Podmínky členství ATUR ČR
Aktuality
Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR