HRADY A ZÁMKY HISTORICKÁ MISTA CÍRKEVNÍ PAMÁTKY PAMÁTKY UNESCO HOME PAGE HOME PAGE 15 KRKONOŠE 14 SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO 13 STŘEDNÍ MORAVA 12 JIŽNÍ MORAVA 11 VYSOČINA 10 VÝCHODNÍ ČECHY 09 ČESKÝ RÁJ 08 ČESKÝ SEVER 07 SEVEROZÁPADNÍ ČECHY 06 ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ 05 PLZEŇSKO 04 ŠUMAVA 03 JIŽNÍ ČECHY 01 PRAHA 02 OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY KONGRESOVÁ TURISTIKA AKTIVNÍ DOVOLENÁ PŘÍRODA LÁZNĚ 14 SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO 13 STŘEDNÍ MORAVA 12 JIŽNÍ MORAVA 11 VYSOČINA 04 ŠUMAVA 03 JIŽNÍ ČECHY
Sobota 21.06.2025
 

SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO
Vyhledávací centrum
Rejstřík regionu
Databanka akcí
Dopravní přístupnost
Destinační management
Příroda a její ochrana
Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Památky a zajímavosti
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Kultura, zábava, sport
Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Aktivní dovolená
Folklor a tradice
Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Turistika a volný čas
Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Pohádkové regiony
Lázeňství
Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Kongresová turistika
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Ubytování a stravování
Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Království perníku

Nepřipomíná vám to něco?

Rozhovor pracovnice informačního centra (ic) s provozovatelem nově přestěhované služby:
IC: Dobrý den, to jsem ráda, že vás vidím, telefonovala jsem vám, abych zjistila ceny a novou provozní dobu, jak jste teď na novém místě, ale nikdo to nebral.
PROVOZOVATEL: Ale mně nikdo neříkal, že vám to musím hlásit, já to měla oznámit na městě a tam jsem to oznámila. To vám mají říci oni.
IC: Oni mi to nebudou hlásit, to je ve vašem zájmu, abych na dotazy na provozní dobu a ceny mohla podat potřebné informace. Je to v podstatě vaše reklama a je to zdarma! A zájem je veliký!
PROVOZOVATEL: A ti ostatní co jsou v novém objektu, ti vám něco hlásili?
IC: Bohužel taky ne, budu je také shánět, abych tu ty údaje měla.
PROVOZOVATEL: No, já žádnou reklamu nepotřebuji. Ti co byli zvyklí k nám chodit, si nás najdou. A je to na objednávku, takže si každý může dopředu zavolat a domluvit se.
IC: Dobře, já jsem vám to jen chtěla nabídnout.
PROVOZOVATEL: Konec konců je ta provozní doba stejná.
IC: Ale to přece není, už jsem zjistila, že pondělí je celý den zavřeno a to přece nebylo!
PROVOZOVATEL: No, já stejně nevím, jestli tam zůstaneme, chodí tam tak málo lidí, že to ani nevydělá na nájem.

Poznámka pod čarou: denně nám na informační centrum volají lidé dotazy na tuto službu. Provozovatel má málo zákazníků - neví, zda služba vydělá na nájem - ale přece si nebude dělat u nás zadarmo reklamu. No uznejte, to přece nemá zapotřebí.

Nepřipomíná Vám to něco?

Simona Sládková
Ševčíkova 23
341 01 Horažďovice
Česko (CZ)
fax: (+420) 376 513 530

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím 16 názorů)


Takové a podobné situace jsou také na Moravě. Př. Pracovnice IC zjišťovala aktuální ceny jednoho nejmenovaného pensionu. V tomto pensionu určují ceny pokojů podle toho kdo se na to ptá a kdo chce být ubytován, po opětovném dotazu kolik stojí dvoulůžkový pokoj mi bylo řečeno 600,--Kč (na pokoj).Zaktualizovali jsme tedy seznam s ubytováním. Za týden jsme chtěli v nejmenovaném pensionu ubytovat německý pár, a na dotaz jestli teda budou platit 600,--Kč nám vyčítavým tónem bylo řečeno, "Kde jste tu cenu sebrali??" To bylo možná tak před 2 roky!"
(Pro cizence se cena neda určit dopředu, protože záleží jestli je Němec, Francouz nebo Polák. I tak jsou ceny různé!!)
Také máte podobné či stejné zkušenosti s odlišnými cenami pro tuzemce a cizince???


A ještě tristnější je komunikace s ubytovatelem během prověřování sezónních cen:
TIC: ... Aktualizujeme nabídku ubytování, mohla bych si s vámi ověřit počet pokojů a ceny za ně?
Ubytovatel: To si musíte zavolat vedoucího.
TIC: A mluvím s recepcí?
Ubytovatel: No...
TIC: A vy neznáte počet pokojů?
Ubytovatel: To bych musela spočítat.
TIC: A mohla byste to udělat?
Ubytovatel: Už jsem vám říkala, že si máte volat vedoucího, já nevím, jestli vám můžu říct...


30.08.2001 v 08:45Rejhons Daniel

Smutné, ale bohužel pravdivé. Na druhou stranu mě potěšilo a dokonce se mi ulevilo, že podobné instituce a "podnikatelé" nežijí jen v Děčíně.


30.08.2001 v 07:18Veselý Pitomec

Taky si tak připadám...


29.08.2001 v 08:20Luděk Šorm

Také v Pardubicích hraje Informační centrum často roli "VESELÉHO PITOMCE". Uznejte, prosím, že je to přiléhavé označení (není z mé hlavy) pro situaci, kdy Íčko se snaží takřka proti vůli instituce či firmy, jež má z toho našeho snažení prospěch.


29.08.2001 v 08:00Jiří Kučírek

Podobných hovorů máme v Ústí nad Labem spousty.Občas jsme v očích podnikatelů jako finančáci nebo ještě spíše agenti,kteří zneužijí informace o otevíracích dobách nebo o cenách v hotelech.Je to dost smutné čtení.


NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY

Zveřejněno 28.08.2001 v 11:22 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
ATUR ČR
Podmínky členství ATUR ČR
Aktuality
Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR